CALLIA CONTACT – ZA KONTAKT CENTRE I POZIVNE CENTRE

Kontakt ili pozivni centar rješenje omogućuje naprednu kontrolu i obradu dolaznih i odlaznih poziva. Najčešće se koristi za telemarketing, telefonsku korisničku podršku i telefonske ankete.

Sustav podržava dodavanje lista telefonskih brojeva, različite strategije raspoređivanja poziva, različite pozdravne poruke i glazbu za čekanje ovisno o vremenu poziva ili stanju korisnika. Agenti prate i bilježe informacije o korisniku koje se spremaju i kasnije prikazuju u izvještajima.

Rješenje za pozivni centar podržava rad u oblaku i omogućuje povezivanje udaljenih i mobilnih agenata.

Kontakt centar sustav omogućuje nadzor i upravljanje radom agenata, statistike i kontrolu troškova poziva.

Glavne funkcije CALLIA CONTACT rješenja za kontakt centre su:

  • Upravljanje dolaznim i odlaznim pozivima

  • Automatski, pametni pozivatelj

  • Snimanje poziva

  • Liste za pozivanje

  • Izrada formi za navođenje agenata

  • Napredna statistika rada agenata i uspješnosti

  • Učenje agenata

Kontaktirajte nas i saznajte kako možemo pojednostaviti i unaprijediti komunikaciju u Vašem poslovanju. Zatražite demonstraciju i besplatno testiranje.

Kontaktirajte nas

JEDNOSTAVNA I BRZA IMPLEMENTACIJA I KORIŠTENJE

Vrhunska podrška

Poslovna rješenja zahtjevaju vrhunsku podršku koja osigurava da se Vaš svaki upit ili zahtjev odradi u kratkom roku i u komunikaciji sa osobom koja Vam može adekvatno asistirati. Svaki naš klijent je i naš partner.

Prilagodba Vašim zahtjevima

Prilagodba Vašem poslovanju i optimizacija procesa prodaje, podrške i kolaboracije smanjuju mogućnost pogreške i povećavaju produktivnost i zadovoljsto klijenata uz praćenje cjelokupnog poslovanja.

Jednostavno korištenje

Poslovne aplikacije moraju biti brze, pregledne i jednostavne za korištenje. Pregledno i prilagođeno sučelje i automatizacija pojednostavljuju rad i smanjuju mogućnost pogreške, a podsjetnici na otvorene zadatke povećavaju kvalitetu usluge i prodaju.

Brza implementacija

Naša rješenja sadrže sve potrebne elemente za poslovanje i jednostavno se prilagođavaju Vašim zahtjevima. Podržani su svi glavni kanali komunikacije poput telefona, e-maila, SMS-a, Viber i WhatsApp servisa i društvenih mreža.

PRIMJERI KORIŠTENJA

TELEMARKETING – PRODAJA PUTEM TELEFONA

U sustav se unose liste telefonskih brojeva. Modul za pozivanje raspoređuje brojeve po agentima i prilagođava se agentu na temelju parametara kampanje i praćenja poziva agenata.

Nadgledanje agenata daje uvid u parametre obavljenih poziva i omogućuje izmjenu parametara kampanje.

Skripte i polja za prodaju mogu se dinamički mjenjati ovisno o odabranoj usluzi ili nekom drugom polju.

Na kraju kampanje moguće je pregledati izvještaje i iskoristiti dobivene podatke za bolju optimizaciju sljedećih kampanja.

TELEFONSKE ANKETE

Za svaku anketu unose se skripte i polja sa pitanjima i željenim odgovorima ili poljima za popunjavanje. Ankete mogu koristiti ručni ili automatski dialer, ovisno o potrebi.

Agenti se mogu automatski odabirati ovisno o vještini (skill-u).

Sustav može prikazivati različita polja i skripte ovisno o, na primjer, vrstama odgovora, godištu, spolu ili nekom drugom parametru.

Sustav vodi agente kroz proces ankete i popunjava izvještaje koji se poslje mogu pregledavati i izvući iz sustava za daljnju obradu.

TELEFONSKA PODRŠKA

Sustav podržava korisničke pozdravne poruke, interaktivne izvornike i glazbu na čekanju koji se mijenjaju ovisno o vremenu poziva, statusu pozivatelja i drugim parametrima poziva.

Pozivi se dodjeljuju automatski, i ovisno o postavkama, agentu se prikazuju informacije o pozivatelju nekoliko sekundi prije javljanja. Podaci o korisniku informiraju agenta o sadašnjim i prijašnjim korisničkim pozivima.

Agenti bilježe podatke o korisniku i spremaju ih za daljnju analizu. Nakon svakog poziva agenti imaju određeno vrijeme za završetak obrade poziva koje se bilježi i prikazuje u statistikama agenta.

Kontaktirajte nas i saznajte kako možemo pojednostaviti i unaprijediti komunikaciju u Vašem poslovanju. Zatražite demonstraciju i besplatno testiranje.

Kontaktirajte nas

POSLOVNI MODULI CALLIA CONTACT RJEŠENJA

  • KAMPANJE

    KONTAKTI I FORME

    Kampanje su centralni dio svakog rješenja za pozivni ili kontakt centar. CALLIA CONNECT podržava kreiranje prilagođenih formi sa različitim vrstama polja.

    Podržana polja su tekstualna, brojevna, datumska, varijabilna sa umetanjem informacija o kontaktu… Svaka kompanja može imati drugačije forme sa poljima i skriptama.

  • DIALER

    RUČNI I AUTOMATSKI

    Svaka kampanja može imati pametni ručni ili automatski dialer. Dialer se automatski prilagođava uvjetima rada i broju dostupnih agenata.

    Moguće je i dodatno prilagođavati dialer i koristiti vještine (skilove) agenata.

    DIALER

  • CRNE LISTE

    HAKOM BAZA NE ZOVI

    CALLIA CONTACT podržava izradu crnih listi i automatsko korištenje baze ne zovi.

    Liste se mogu dodavati na željene kampanje, a lista ne zovi se automatski svakodnevno ažurira.

  • KOMUNIKACIJA

    POZIVI, SMS-ovi, DRUŠTVENE MREŽE, WEB CHAT...

    Podržani su svi važni komunikacijski kanali: telefon, e-mail, sms, web chat, chat aplikacije i društvene mreže.

    Preslušajte snimke razgovora ili opise poziva i pročitajte sve tekstualne poruke i notifikacije na jednom mjestu i sljedno kako su se događale.

    KOMUNIKACIJA

  • PAUZE

    VIŠESTRUKE PAUZE SA LIMITIMA I NOTIFIKACIJAMA

    Moguća je izrada pauza koje imaju maksimalno dnevno trajanje i maksimalan broj odlazaka na pauzu.

  • STATISTIKA

    PO USPJEŠNOSTI, KAMPANJI, AGENTU...

    Napredne statistike pružaju uvid u rad agenata i uspješnost kampanje. Statistika prikazuje i utrošeno vrijeme i može se filtrirati više različitih parametara.

    STATISTIKA

Kontaktirajte nas i saznajte kako možemo pojednostaviti i unaprijediti komunikaciju u Vašem poslovanju. Zatražite demonstraciju i besplatno testiranje.

Kontaktirajte nas

Reference