Vi ste ovdje: Početna » Proizvodi i usluge » Pozivni centar

Pozivni centar

Pozivni centar sustav omogućuje nadzor i upravljanje


radom agenata, statistike i kontrolu troškova poziva.


Pozivni centar sustav razvijen je za naprednu kontrolu i obradu dolaznih i odlaznih poziva. Najčešće se koristi za telemarketing, telefonsku korisničku podršku i telefonske ankete.


Sustav podržava dodavanje lista telefonskih brojeva, različite strategije raspoređivanja poziva, različite pozdravne poruke i glazbu za čekanje ovisno o vremenu poziva ili stanju korisnika. Agenti prate i bilježe informacije o korisniku koje se spremaju i kasnije prikazuju u izvještajima.


Rješenje za pozivni centar podržava rad u oblaku i omogućuje povezivanje udaljenih i mobilnih agenata.


Napredne funkcije:

  • Upravljanje dolaznim pozivima
  • Upravljanje odlaznim pozivima
  • Pametni pozivatelj
  • Snimanje poziva
  • Liste za pozivanje
  • Fiksna i mobilna integracija
  • Napredne statistike
  • Udaljeni agenti
  • Kampanje
  • Kontrola troškova
  • Učenje agenata

Napredna telefonska centrala


Pozivni centar centrale mogu se koristiti kao obične telefonske centrale sa standardnim funkcijama poput prosljeđivanja poziva, konferencija, grupa za pozivanje ili za kombinaciju fiksne, mobilne i VoIP telefonije za smanjenje troškova i prosljeđivanje poziva ovisno o lokaciji korisnika.


Fiksna, mobilna i IP telefonija


Kombinacija fiksne, mobilne i VoIP telefonije omogućuje velike uštede i brz povrat investicije. Pozivni centar centrale mogu se priključiti i na postojeći telefonski sustav i tako smanjiti telekomunikacijske troškove i dodati nove funkcije postojećoj telefonskoj centrali.


Napredne funkcije za poslovnu komunikaciju


Uz standardne funkcije koje podržavaju telefonske centrale Pozivni centar sustav podržava i napredne funkcije poput naprednih statistika o pozivima, kontrolu rada i učenje agenata, automatsko pozivanje po listama, kampanje, ankete sa statistikama, dodatne funkcije na zahtjev korisnika, spajanje sa poslovnim sustavima...


Otvorena platforma za integraciju


Pozivni centar sustav baziran je na otvorenom pristupu i podržava standardne SIP uređaje kao što su fiksni i DECT telefoni i PC i mobilne aplikacije za pozivanje. Otvorenost nam omogućuje i povezivanje sa poslovnim sustavima za automatizaciju procesa poput kontrole poziva.


Dodatne pogodnosti:

  • Vrhunska podrška
  • Prilagodba korisničkim potrebama
  • Podrška za pozivni centar u oblaku
  • Podrška za rad od kuće
  • Podrška za više udaljenih lokacija

Vrhunska podrška osigurava sigurnost u radu i zadovoljavanje svih potrebnih funkcija za nesmetan rad i optimizaciju produktivnosti.


Korištenje pozivnog centra u "oblaku" smanjuje početne troškove i pojednostavljuje kontrolu i administraciju sustava.


Podrška za više telekomunikacijskih operatora nudi Vam nove mogućnosti za uštedu i povećanje dostupnosti, a vrhunska podrška i pračenje telekomunikacijskih trendova jamči sigurnu investiciju u poslovanju.


Prilagodba korisniku osigurava brže i jednostavnije korištenje sustava. Ovisno o korisničkim potrebama moguće je dodavanje, brisanje ili izmjena posebnih funkcija i parametara sustava.


Telemarketing

U sustav se unose liste telefonskih brojeva. Modul za pozivanje raspoređuje brojeve po agentima i prilagođava se agentu na temelju parametara kampanje i praćenja poziva agenata.


Nadgledanje agenata daje uvid u parametre obavljenih poziva i omogućuje izmjenu parametara kampanje. Na kraju kampanje moguće je pregledati izvještaje i iskoristiti dobivene podatke za bolju optimizaciju sljedećih kampanja.


Telefonske ankete

Za svaku anketu unose se podaci o pitanjima i željenim odgovorima ili poljima za popunjavanje. Sustav vodi agente kroz proces ankete i popunjuje izvještaje koji se poslje mogu pregledavati i izvući iz sustava za daljnju obradu.


Telefonska podrška

Sustav podržava korisničke pozdravne poruke, interaktivne izvornike i glazbu na čekanju koji se mijenjaju ovisno o vremenu poziva, statusu pozivatelja i drugim parametrima poziva. Agenti bilježe podatke o korisniku i spremaju ih za daljnju analizu. Podaci o korisniku ispisuju se agentu i informiraju ga o sadašnjim i prijašnjim korisničkim pozivima.


Povezivanje

Co linije (operatori)





Telefoni i oprema

Analogne FXO
Digitalne ISDN BRI
Digitalne PRI
GSM mobilne mreže
SIP

IP SIP telefoni
Analogni telefoni
IP GSM moduli
IP Konferencijski telefoni
IP Interkomi

Broj agenata i telefona

Pozivni centar

do 200 agenata

Glavne telefonske funkcije

Pozdravne poruke
Interaktivni glasovni izbornici (IVR)
Snimanje poziva
Preusmjeravanje poziva
Redovi čekanja
Pametni pozivatelj
Pozivanje preko imenika na računalu
Telefonske grupe za preuzimanje poziva
Parkiranje i preuzimanje poziva
Prijava korisnika na bilo koji telefon
Vremenski uvjeti
Poziv na čekanju
Administracija svakog telefona
Pametni pozivatelj
Kratki brojevi
Napredna obrada poziva
Dnevni i noćni način rada
Napredni izvještaji o pozivima
Podrška za rad izvan ureda

Da
Da
Opcija
Da
Da
Da
Da
Da
Da
Da
Da
Da
Da
Da
Da
Da
Da
Da
Da

Dodatne mogućnosti i funkcije

Povezivanje sa poslovnim sustavima
Podrška za više lokacija
Integracija fiksnih, mobilnih i VoIP linija

Opcija
Da
Da

Tehničke specifikacije

Potrošnja
Kučište

od 50W nadalje
Tower ili 19″ rack